مقالات

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تهران

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تهران . اجاره مبل و نیم ست نمایشگاهی اجاره سنتر. مبلمان نمایشگاهی برای استقرار؛ در غرفه و برگزاری جلسات مذاکره…در تهران.

مبل و صندلی نمایشگاهی

شرکت کنندگان محترم و برگزارکنندگان رویدادها می توانند: بعد از مشاهده تجهیزات و خدمات نمایشگاهی موجود.، لیست اقلام مورد نیاز خود را از طریق تماس تلفنی؛ به کارشناسان اجاره سنتر ارائه کنند. و درصورت نیاز، تعرفه و پیش فاکتور دریافت کنند. همچنین درصورت نیاز به توضیحات؛ بیشتر درمورد تجهیزات مختلف.، سوالات را با کارشناسان اجاره سنتر در میان بگذارید.

( لازم به ذکر است ؛که شما عزیزان می توانید: در هر ساعت از شبانه روز از طریق پیام رسان ها (واتس اپ) لیست مورد نیاز خود را به شماره های همراه درج شده ارسال نمایید. تا در اسرع وقت اطلاعات مورد نیاز شما از همین طریق برای شما ارسال شود.

بعد از انتخاب و ارائه لیست اقلام، هزینه نهایی اعلام و درصوت نیاز پیش فاکتور صادر میگردد. در صورت مورد تایید بودن؛پیش فاکتور توسط اجاره کننده محترم، اقلام نمایشگاهی؛ مورد نیاز شما برای تاریخ مورد نظر به نام شخص/شرکت شما رزرو میگردد.و در تاریخ مقرر (معمولا روز قبل از شروع مراسم) در محل رویداد شما مستقر میگردند.و بعد از اتمام رویداد توسط اجاره سنتر از محل رویداد جمع آوری میگردند.

برای کمک به بهبود خدمات رسانی توسط؛ تیم اجاره سنتر و کاهش دغدغه شما عزیزان بهتر است. تجهیزات مورد نیاز برای غرفه از چند روز قبل توسط شما رزرو گردد.

اجاره مبل و تجهیزات نمایشگاهی اجاره سنتر

توجه به ماهیت مختلف تجهیزات.، در صورتی که درمورد نحوه استفاده از برخی ملزومات 🙁 استد های تاچ، تلویزیون های LED، تلویزیون های شهری. تجهیزات اداری، مبلمان نمایشگاهی و…) نیاز به پشتیبانی و اطلاعات بیشتر بود.شما عزیزان می توانید قبل و یا در حین رویداد اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

 

شماره تماس جهت مشاوره و رزرو تجهیزات نمایشگاهی در تهران.

09109002826

09127256014

بمدیریت : علیپور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *